Byłam dzisiaj na Iron sky - komedia w stylu gwiezdnych wojen... ale o nazistach, którzy w 1945 uciekli i zrobili baze na księżycu... teraz chcą wrócić na ziemie..
Norweska produkcja obnażająca oszukaństwa polityki USA, ONZ..i całą zimną wojnę..
Właściwie pastisz wszystkiego.. ale są strzelanki, miłośc i zdrada i zemsta..
Do wspomnianego gladiatora, forrest gumpa czy wywiad z wampirem
Mogę dorzucić co z grubsza kilka ulubionych tytułów.
Underworld -wszystkie częsci
Sweeney Todd(genialna role J.Deppa i Heleny Bonham)
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Edward Nożycoręki
Podziemny krąg
Wyspa tajemnic
Tożsamość Bourne'a trylogia
Człowiek który wiedział wszystko
Resident Evil
Braveheart
Hannibal - największy koszmar Rzymu
Troja
Jeździec bez głowy
Pan życia i śmierci
Piekielna zemsta
Miasto aniołów
Kroniki Riddicka
xXx - jedynka
Hannibal Lecter - cała seria
Piła
i tak można by wymieniać i wymieniać
To można by tak na koniec seriale: Dexter, House, Vampire diaries, True blood
deleted [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-21, 16:19
Najbardziej lubię Fantastykę i Kryminały (głównie seriale). Jak na dziewczynę to mam dziwny gust co do filmów i wszyscy mi to mówią. Moje ulubione to: Transformers, Resident Evil, Władca Pierścieni, X-Man, itp. Ostatnio oglądałam Anioły i Demony i strasznie mnie wciągną.
Wiek: 34 Dołączyła: 14 Kwi 2012 Posty: 151 Skąd: Ostatni dom po lewej na Krańcu Świata:-)
Wysłany: 2012-05-21, 19:35
Hej ja też jestem wielkim fanem fantastyki:-) ale nie tylko również lubie filmy sensacyjne, sf, przygodowe, bajki i wiele innych:-) z fantastyki polecam gwiezdny pył, ksiądz też był fajny:-)
deleted [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-22, 10:20
Robsson napisał/a:
Afterlife napisał/a:
Najbardziej lubię Fantastykę i Kryminały (głównie seriale)
O jak fajnie, że ktoś ogląda takie filmy, jak ja :)
Co możesz jeszcze polecić z tych gatunków? :)
Mi osobiście podobał się Avatar (ale to pewnie znane), klasyk Niekończąca się opowieść, oczywiście te co wymieniłam wyżej we wszystkich częściach choć Transformers 3 był okropnie lipny. V jak Vendetta (choć nie obejrzałam do końca bo usnełąm), Ostatni Smok jest fajny, Gniew Tytanów i jak coś sobie jeszcze przypomnę to napiszę
Zauważyłam, że lubię oglądąć dramaty, polskie kino (słodko-gorzki, Rozdroze cafe, Chaos), biografie (Control, Dzienniki motocyklowe).
Nie przepadam zaś za fantastyką i filmami animowanymi.
"Sala Samobójców"... film bardzo dobry aczkolwiek nie polecam ludziom którzy aktualnie maja depresje bo może ją pogłębic
iris [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-04, 10:32
Oglądałam niedawno : Mr. Nobody, Requiem for a dream, American Psycho, Aleksander, Panic Room, Chapter 27, Samotne Serca, Lord of War, Nightmare on elm street 2010, Friday the 13th 2009, Paintball, My soul to take. To takie które najbardziej mi się podobały. Jak widać mam manię na filmy z Jared'em Leto, dalej pnę się by obejrzeć te starsze. Bardzo lubię horrory, o zombie, filmy o końcu świata takie pesymistyczne
Sen [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-04, 11:53
Donnie Darko, The Fountain i wszystkie inne filmy w tych kategoriach (:
Notabene, te dwa filmy oglądałem już z 5 razy, każdy :p
edit: a i wszystkie filmy z Jim Carrey, bo to mój ulubiony aktor. (:
iris Faktycznie, nie tylko Jared Leto świetnie gra muzycznie (cała dyskografia się kłania) to jeszcze występuje w świetnych filmach.
Ostatnio zmieniony przez Sen 2012-09-04, 11:55, w całości zmieniany 2 razy
iris [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-04, 15:46
Sen napisał/a:
Donnie Darko, The Fountain i wszystkie inne filmy w tych kategoriach (:
Notabene, te dwa filmy oglądałem już z 5 razy, każdy :p
edit: a i wszystkie filmy z Jim Carrey, bo to mój ulubiony aktor. (:
iris Faktycznie, nie tylko Jared Leto świetnie gra muzycznie (cała dyskografia się kłania) to jeszcze występuje w świetnych filmach.
Tak, tak. Oczywiście calutki album przesłuchałam
Mr.eM [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-04, 21:16
iris napisał/a:
Oglądałam niedawno : Mr. Nobody, Requiem for a dream, American Psycho, Aleksander, Panic Room, Chapter 27, Samotne Serca, Lord of War, Nightmare on elm street 2010, Friday the 13th 2009, Paintball, My soul to take. To takie które najbardziej mi się podobały. Jak widać mam manię na filmy z Jared'em Leto, dalej pnę się by obejrzeć te starsze. Bardzo lubię horrory, o zombie, filmy o końcu świata takie pesymistyczne
Takie straszne filmy oglądasz?! Ja to bym się pod stół schował
Nie ,żebym był za karą śmierci dla ludzi, którzy takie filmy robią, ale ma się uraz
iris [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-05, 08:18
Dobrze Cię rozumiem Aczkolwiek jak to się mówi każdy ma inny gust, inne oczekiwania wobec filmu, aktorów. Ja lubię filmy o zombie, narkomanach, końcu świata, psychopatach. Nawet skuszę się na Pottera, Władcy Pierścieni, Piratów z Karaibów.
Ja w porównani do was drodzy "samotni", uwielbiam romanse... Nie no zgrywam się
No to jeszcze raz... Ja podobnie jak Pani Iris uwielbiam wszystko co odchodzi od normy, chociaż na Harrego Pottera się nie skuszę. Moim ulubionym filmem (za melancholię) jest Eraserhead - Davida Lyncha (koniecznie musicie to "arcydzieło" zobaczyć ), a ulubioną bajką z dzieciństwie był Powrót króla Rock and Rulla. Ostatnio widziałem film Battleship: Bitwa o Ziemię - szału nie robi, ale uznanie za efekty specjalne się należą. Polecam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach