Dracula, jak dla mnie to jedyny prawdziwy film o milosci
Forrest Gump rzecz jasna. nie trzeba chyba uzasadniac.
polecam goraco - USPIENI, ogladam go zawsze kiedy leci w telewizji, wiec to juz bedzie chyba z 10 razy.
Instynkt, Pan zycia i smierci, pozegnanie z Afryka,
filmy iranskie-kolory raju, Czas pijanych koni, Dzieci niebios, Deszcz, Gdyby zolwie mogly latac i oooch, wiele innych, nie bede wymieniac w nieskonczonosc.
filmy polskie -Hel, Sennosc, Dzien swira, Las, i wiele innych, pomine :)
filmy Xaviera Dolana, polecam, niesamowite przezycie estetyczne i emocjonalne-zabilem moja matke oraz wysnione milosci. OBEJRZYJCIE KONIECZNIE!!
Dobrze to ja może też się podzielę z Wami moim perełkami Ja osobiście uwielbiam dramaty, które uważam za najbardziej życiowe i dające dużo do myślenia. Oczywiście komedie też lubię. Zacznę od dramatów: tre metri sopra il cielo, zatrute pióro, keith, pamiętnik, przeczucie, lektor, małe dzieci, drive i oczywiście szkoła uczuć. Teraz coś na poprawę humoru: crank, brzydka prawda, narzeczony mimo woli
Mariette [Usunięty]
Wysłany: 2012-03-05, 14:29
Ja lubię filmy oglądać, ostatnio oglądałam film z udziałem zwierząt. Znalazłam je na yotube. Tytuły to są "Kudłaty zaprzęg" " Przygoda na Antarktydzie" " Psim tropem do domu" i niedawno fajny film był " Alvin i wewiórki".
Ogółem to interesują mnie filmy psychologiczne, katastroficzne i horrory. Też lubię przyrodnicze.
Wiek: 30 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 98 Skąd: Wrocłopole
Wysłany: 2012-03-05, 20:37
Uwielbiam krótkometrażowe filmy animowane. Zacząłem je oglądać właśnie niedawno, a natrafiłem na pierwszy, gdy wpisałem w googlach słowo "hate". W ten sposób obejrzałem film "Paths of Hate" o dwóch lotnikach w czasie drugiej wojny światowej. Polecam szczególnie film "The Blackwater Gospel" - to o czymś takim jak Banshee, tylko znacznie bardziej na poważnie i znacznie bardziej racjonalnie. Oprócz tego "Balance", film o zazdrości i zawiści, oraz na przykład "Before Sunrise" o trudnej miłości i... No. A ze zwykłych filmów to "Mr. Nobody", film psychologiczny i filozoficzny, którego fabuły właściwie nie ma sensu opisywać z powodu jej niesamowitej zawiłości. No i "Terminator". Geniusz.
Mnie pociągają filmy,których akcja dzieje się w odległych czasach.Wiedźmy,krucjaty,wiara w demony.
Szczerze mogę polecić: Polowanie na czarownice, Black Death, Solomon Kane, Żelazny Rycerz.
A takie wzruszające: Bez mojej zgody, Sekretne życie pszczół.
No i komedia.Polska,w reżyserii Pazury. "Weekend".
I jeszcze "Sucker Punch" ,thriller. Jest tak pomieszany,że nie wiesz,co w nim jest rzeczywistością. <:
Filmy kocham oglądać, zwłaszcza te dobre, a żeby uznać jakiś film za dobry, to trzeba na prawdę dużo oglądać, wymienię może filmy które oceniłem na 10 w serwisie filmweb:
- Władca Pierścienie: Dwie Wieże i Powrót Króla - za realizację, za scenografię, za wątki poboczne, za genialną muzykę, za emocje
- Cienka Czerwona Linia - najlepszy wg mnie film antywojenny czy jak kto woli wojenny, kocham tą nostalgię w tym filmie, jest taki genialny że zawsze muszę go oglądać jak leci w tv.
- Skrzypek na dachu - lepszego musicalu nie widziałem i chyba już nie zobaczę, kocham za pokazanie tradycji, za przywiązanie do niej, a tak w ogóle kojarzy mi się on z moją zmarłą babcią u której pierwszy raz ten film oglądałem, być może dlatego mam do niego taki sentyment.
- Gladiator - jak już pisałem w innym temacie jest to dla mnie film XXI wieku.
- Sami Swoi - w gatunku komedii nie ma lepszych
- Powrót do przyszłości - najlepszy film z gatunku przygodowych, świetna fabuła
- Zielona Mila - wzruszający film, pokazujący oblicze ludzi, różnych ludzi.
- Forrest Gump - po prostu ubóstwiam ten film, wszystko w nim jest, komedia, dramat, przygoda, i genialna rola Hanksa.
- Wichry Namiętności - jak dla mnie bardzo wzruszający melodramat, ze świetną grą aktorską, zwłaszcza Aidana Quinna, Brada Pitta i Hopkinsa.
- Wywiad z Wampirem - świetna realizacja filmu, doskonała fabuła, na maxa wciągający film, który można oglądać cały czas, nawet Tom Cruise się postarał.
Ja uwielbiam filmy z przesłaniem, takie do których się wraca albo takie o których nie można zapomnieć mimo, że dany film obejrzało się już jakiś czas temu.
No i nie będę ukrywać, że lubię filmy o miłości, z natury jestem romantyczką :)
Jedne z moich ulubionych to : "Szkoła uczuć", "Siedem lat w Tybecie", "Dear John", "Wywiad z wampirem"
Dziś w końcu udało mi się obejrzeć film pt. "Kraina krwi i miodu" i muszę powiedzieć że jest świetnym filmem pokazującym dość trudny temat miłości w czasach konfliktu w Bośni i Hercegowinie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach