Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samotna we Wrocławiu
Autor Wiadomość
azai 
Nowy

Wiek: 33
Dołączyła: 11 Paź 2014
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-10-11, 19:42   Samotna we Wrocławiu

Hej
Mam na imię Kasia, mam 23 lata i studiuję we Wrocławiu. Chcę przełamać w końcu moją samotność szukam kontaktu z "normalnym" chłopakiem, chciałabym znaleźć kogoś kto miałby dla mnie czas... Nie jestem typem imprezowiczki, nie jestem jednak też smutasem, staram się cieszyć z każdej chwili i zarażać optymizmem innych.Lubię spędzić czas z dobrą książką, muzykę (przeważnie rock ale w zależności od nastroju jestem w stanie słuchać PRAWIE wszystkiego, ogólnie nienawidzę ciszy. Zdecydowanie jestem typem romantyczki a nie jest to chyba obecnie zbyt popularne Język Nie poszukuje żadnego księcia na białym koniu chciałabym po prostu poczuć się potrzebna, ważna dla kogoś...? Czujesz to samo? Napisz, może to właśnie siebie szukamy ;-)
 
     
nayerre
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-05, 21:43   

Znam to uczucie. Znaczy, tylko poniekąd, bo ja jestem odosobnionym przypadkiem. Ciężko jest być romantykiem/czką w tych czasach... Gdyby nie to, że jestem jaki jestem, chętnie bym Cię poznał, bo wydajesz się mieć w sobie taką iskierkę... Mimo iż dzieli nas jakieś 80 kilometrów.
 
     
Shrt 
Milczący


Wiek: 30
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 94
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2015-09-06, 22:38   

Minął już prawie rok odkąd to napisała, a ostatnia jej wizyta była w 2014-10-26, także szansa, że odpisze jest równa zeru. Właśnie największym minusem tego forum jest brak jakiejkolwiek moderacji, która by porządek w tematach zrobiła.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu