Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rękodzieło
Autor Wiadomość
Sunrise 
Zasłużony


Wiek: 36
Dołączyła: 15 Mar 2011
Posty: 1137
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2012-04-07, 17:24   Rękodzieło

Już prawie 10 lat wyżywam się w rękodziele. Wyszywam obrazy, zakładki do książek, breloczki, różnorodne ozdoby. Robię kartki okolicznościowe. Składam również origami.
Efekty można pooglądać TUTAJ
 
     
Dreamska
Aktywny



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 470
Wysłany: 2012-04-07, 19:27   

Ja również, z koleżanką, prawie zawodwo zajmowałyśmy się produkcją bizuterii :) niestety nasze drogi się rozeszły i kurcze jakoś sama nie mogę się do tego zabrać, ona zresztą też nie :P widocznie wspólnie motywowywałyśmy się :)

Piękne rzeczy, w szczególności haft:)
Ostatnio zmieniony przez Dreamska 2012-04-07, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
KiciKiciKici 
Aktywny



Dołączyła: 22 Paź 2011
Posty: 320
Skąd: New York
Ostrzeżeń:
 2/4/4
Wysłany: 2012-04-07, 20:15   

moja kuzynka zawodowo robi bizuterie:) w poslce jest popularna
_________________
Haters don't really hate you. They hate themselves because you're a reflection of what they wish to be. Poor, confused people.
 
     
Sunrise 
Zasłużony


Wiek: 36
Dołączyła: 15 Mar 2011
Posty: 1137
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2012-04-07, 20:40   

Dreamska napisał/a:
Ja również, z koleżanką, prawie zawodwo zajmowałyśmy się produkcją bizuterii :) niestety nasze drogi się rozeszły i kurcze jakoś sama nie mogę się do tego zabrać, ona zresztą też nie :P widocznie wspólnie motywowywałyśmy się :)

Piękne rzeczy, w szczególności haft:)


Dziękuję :)

Ja przez chwilę też myślałam o robieniu biżu ale najmniejsze ogniwko musiałabym sprowadzać przez neta bo mieszkam w niewielkim mieście. Poza tym jestem alergikiem z coraz wiekszą nietolerancją biżuterii z niewiadomego źródła.

Dreamska nie myślałaś o założeniu bloga ? Mógłby Cię zmotywować do dalszej twórczości.
 
     
myszka1604 
Częsty bywalec



Wiek: 27
Dołączyła: 23 Paź 2011
Posty: 525
Wysłany: 2012-04-08, 19:05   

Ostatnio znajoma zaszczepiła we mnie bakcyla, bo prowadzi warsztaty. Chociaż nie mam artystycznego talentu to jak na razie najprostrze rzeczy łyknęłam, np. bardzo popularne jajka metodą karczocha, rzeczy z filcu i podstawy decoupage. Dobry zabijacz czasu żeby nie myśleć o głupotach. Biżuterię robi bardzo wiele osób, sama mam kilka kompletów kupionych od osób, które robią ręcznie. Wogóle jest bardzo wiele technik i rękodzięło wraca do łask :)
 
     
Sunrise 
Zasłużony


Wiek: 36
Dołączyła: 15 Mar 2011
Posty: 1137
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2012-04-08, 23:44   

Rękodzieło jest skuteczną arteterapią, czyli tak jak napisała myszka1604 pomaga oderwać myśli od trosk dnia codziennego.

Dziewczyny jeśli macie fotki swoich dzieł, wstawcie tutaj. Ponacieszamy wspólnie oczy :)
 
     
cytrynka83 
Częsty bywalec



Wiek: 35
Dołączyła: 05 Lip 2012
Posty: 858
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-07-06, 21:04   

Ja też robię biżuterię metodą sutaszu. Właściwie to dopiero się uczę. A poza tym to jeszcze wyszywam haftem krzyżykowym obrazki, szydełkuję, zdarza się, że zrobię kartkę świąteczną, no i bazgram jakieś obrazki pastelami olejnymi. I powiem wam, że dla mnie to jest najlepszy odstresowywacz i zapominacz o problemach jaki może być. Po namalowaniu takiego obrazka, czy po zrobieniu kolczyków od razu poprawia mi się humor :-D
 
     
deleted
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-01, 19:57   

Ok nie wiem gdzie mogę udać się z tym pytaniem, ale wie ktoś może jaki jest dobry klej do metalu. Chodzi mi o to żeby był przezroczysty i nie zostawały białe ślady jak w przypadku Super Glu czy Kropelki. Potrzebuję tego do łączenia metalowych części biżuterii.
 
     
duenderosa
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-01, 20:08   

Dziewczyny, współprowadzę internetową galerię rękodzieła (jesteśmy nawet wpisane do katalogu kultury polskiej) mamy stronkę www i jesteśmy na facebooku. Moją idea fix jest umożliwiać innym rękodzielnikom i rękodzielniczkom zaistnienie.
Jeśli ktraś ma ochotę pokazac się w necie ze swoimi dziełami, a potem dgadywac indywidualnie z potencjalnymi klientami, to zapraszam na pw, pdam linki (bo boję się, że admin mi tu nie puści).
Pozdrawiam
Moje dziełka są tam pod tym samym nikiem co tu :D
 
     
Radclifka 
Początkujący



Wiek: 28
Dołączyła: 14 Kwi 2012
Posty: 151
Skąd: Ostatni dom po lewej na Krańcu Świata:-)
Wysłany: 2012-08-01, 20:32   

A ja należę do Towarzystwa Przyjaciół Sztuk Pięknych
wykonuje biżuterię z filcu
_________________
Diabeł wie wszystko, nie wie
tylko gdzie kobiety ostrza
swoje noże.
 
     
Andskyru 
Aktywny



Wiek: 29
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 320
Skąd: Z nicości, najczarniejsze miejsce w wieloświecie
Wysłany: 2012-08-01, 20:47   

Albo można w poście napisać, co wystukać w wujku google, nie wiem czy dobrze rozszyfrowałem

Wystarczy w google wpisac dwa słowa duenderosa latarnia (pierwszy wynik)
duenderosa, dobrze trafiłem? ; )
_________________
Najczęstszą przyczyną śmierci jest życie.
 
     
duenderosa
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-02, 09:24   

Andskyru napisał/a:
duenderosa latarnia (pierwszy wynik)


zdadłeś :D

w necie nigdy się nie jest bezpiecznym :)
 
     
patka 
Nowy

Wiek: 30
Dołączyła: 20 Sie 2012
Posty: 26
Wysłany: 2012-08-21, 10:44   

:lol: Witam was bardzo serdecznie milo mi bedzie z wami pisac o rekodzielnictwie zajmuje sie tym na co dzien... i chcialabym poznac wiecej ludzi z tej strefy co tez ubia miec cos w raczkach i dlubac... :-D
_________________
patka
 
     
cytrynka83 
Częsty bywalec



Wiek: 35
Dołączyła: 05 Lip 2012
Posty: 858
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-08-21, 14:13   

Ooo, patka a czym się konkretnie zajmujesz?
Ostatnio zmieniony przez cytrynka83 2012-08-21, 14:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
patka 
Nowy

Wiek: 30
Dołączyła: 20 Sie 2012
Posty: 26
  Wysłany: 2012-08-22, 09:35   

Zajmuje sie haftowaniem krzyzykami, robie kartki okolicznosciowe i zaproszenia... szyje rozne pierdolki... ogolnie rekodzielem...
_________________
patka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Samotność Forum © 2011 - 2013
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Mapa Serwisu Google XML RSS