Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Amigo Vulnerable
2015-11-17, 13:07
Szukam koleżanki. Wrocław
Autor Wiadomość
AnnaM1291 
Nowy

Wiek: 47
Dołączyła: 11 Sie 2013
Posty: 2
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-08-11, 17:47   Szukam koleżanki. Wrocław

Cześć :) Mam 22 lata i studiuję we Wrocławiu. Brakuje mi koleżanki, z którą mogłabym wyskoczyć czasem do kina, na piwo, poplotkować. Jestem normalną dwudziestolatką, która jest fanką "Chirurgów" i "Seksu w wielkim mieście". Nie przepadam za imprezami, chociaż dla bliskiej osoby mogę się zgodzić na wiele. :)
 
     
Yogi 
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 583
Skąd: Tychy
Wysłany: 2013-08-12, 00:57   

A kolega już być nie może ?
 
     
AnnaM1291 
Nowy

Wiek: 47
Dołączyła: 11 Sie 2013
Posty: 2
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-08-12, 14:27   

Już nie może :)
 
     
Soho 
Nowy

Wiek: 31
Dołączyła: 22 Mar 2014
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-03-22, 17:08   

Specjalnie się zarejestrowałam, żeby odpisać na ten post ;) Wiem, że pisałaś go prawie rok temu, ale może akurat zajrzysz tu jeszcze raz ;)

Też jestem z Wrocławia i też brakuje mi znajomych, z którymi mogłabym wyjść na piwo/koncert/do muzeum, etc. Jeżeli dobrze zrozumiałam, to tak jak Ty nie przepadam za "klubowymi" imprezami, wszystkie inne są jak najbardziej okay - wyjście na piwo, spotkanie w mniejszym gronie, w/w koncert. Uwielbiam "Seks w wielkim mieście" (widziałam wszystkie odcinki), "Chirurdzy" cały czas przede mną ;)