Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile jeszcze?
Autor Wiadomość
skakanka 
Nowy

Dołączyła: 14 Lip 2013
Posty: 26
Wysłany: 2013-07-20, 21:09   Ile jeszcze?

Dzisiaj są moje 25 urodziny. Oprócz rodziny, nie dostałam życzeń od nikogo. Nawet na Facebooku. Jestem tak potwornie samotna, że nie mam nawet nikogo, kto wysłałby mi głupie „wszystkiego najlepszego”.

Mam 25 lat, a nigdy nie byłam w związku. Nigdy się nie całowałam, nigdy nie trzymałam nawet chłopaka za rękę. Nigdy nie byłam na wakacjach z przyjaciółmi (bo ich nie miałam). Nigdy nie miałam z kim szaleć i eksperymentować. A od tego jest młodość.

Nadal studiuję. Mam kilku znajomych, ale to tylko znajomi. Pogadamy, pożartujemy podczas pobytu na uczelni, zrobimy jakiś projekt i tyle. Nie mam z kim iść na spacer, nie mam z kim pogadać. Nie mam się do kogo przytulić.

Nie jestem brzydka ani głupia. Nie jestem nawet jakoś przesadnie nieśmiała. Jestem normalną dziewczyną. Nie wiem, co jest ze mną nie tak, że nikomu choć trochę na mnie nie zależy.

Czasami już po prostu nie mam siły. Coraz rzadziej mam ochotę podejmować jakiekolwiek próby poznania kogokolwiek.
 
     
Blaise 
Początkujący



Wiek: 32
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 170
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-20, 21:25   

no to wszystkiego najlepszego i dużo wytrwałości w walce z samotnością ;-)

Nie zmienię Twojego życia jednym postem, nie dostaniesz odpowiedzi na pstryknięcie palcem i nic się nie zmieni się ot tak. Nie poddawaj się, musisz ciągle próbować na dobry początek możesz na przykład umieścić "ogłoszenie" w dziale ona pozna jego ;-)
Ostatnio zmieniony przez Blaise 2013-07-20, 21:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
doriska 
Nowy

Wiek: 37