Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
A może Warszawa?
Autor Wiadomość
blacky90 
Nowy

Wiek: 34
Dołączyła: 13 Paź 2013
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-13, 12:01   A może Warszawa?

Hej:)
Mam 23 lata, studiuję, pracuję, próbuję gonić za marzeniami. I brakuje mi osoby, która będzie mi towarzyszyć w tym wielkim warszawskim bałaganie:)
Staram się być optymistką, lubię się śmiać, wybierać się w spokojniejsze miejsca i odkrywać w codzienności coś więcej, niż tylko codzienność. Tyle, że jestem nieco nieśmiała - więc trudno mi znaleźć towarzysza tak o, po prostu:)
A mam taką potrzebę kontaktu, że już chyba wariuję:P
Może znajdzie się ktoś, z kim będzie mi łatwiej. A potrafię z siebie dużo dać dla tej właściwej osoby.
Ania
 
     
Orion 
Milczący



Wiek: 30
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 98
Skąd: Wrocłopole
Wysłany: 2013-10-13, 12:33   

Damn you, geographical and demographical differences!
Ale życzę wszystkiego najlepszego. Optymizm zawsze nam daje przewagę nad śmiertelnikami.
A tak z ciekawości zapytam, co studiujesz?
 
 
     
blacky90 
Nowy

Wiek: 34
Dołączyła: 13 Paź 2013
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-13, 12:43   

Pedagogikę w kierunku zarządzania zasobami ludzkimi:) Ech, stolica jest taka wielka, a znaleźć tu kogoś pokrewnego to jak igły w stogu siana szukać... Zawsze jeśli kogoś ciekawego poznałam, to na drugim krańcu Polski:(
 
     
Orion 
Milczący



Wiek: 30
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 98
Skąd: Wrocłopole
Wysłany: 2013-10-13, 14:11   

Okej, nazwa tego kierunku nic mi nie mówi.
Wiesz, tu jest pełno ludzi z Warszawy, podobno sa jakieś zloty itp. Stali bywalcy wciąż się zmieniają, pewnie prędzej czy później kogoś znajdziesz.