Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymagania i oczekiwania w zwiąku
Autor Wiadomość
buddysta 
Nowy


Wiek: 33
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 18
Skąd: Samsara
Wysłany: 2014-08-14, 11:43   Wymagania i oczekiwania w zwiąku

Czy zdrowym jest posiadanie dużych oczekiwań i wymagań od partnerki/partnera?
Aktualnie jestem na etapie uczenia się by nie mieć zadnych oczekiwań od życia i od innych ludzi ale to zasrane ego płata figle. Czy wy w związkach dajecie wiele od siebie nie wymagając zbyt wiele czy może nz odwrót- bardziej egoistycznie?
 
     
yogourt 
Początkujący


Wiek: 30
Dołączyła: 21 Lip 2014
Posty: 106
Wysłany: 2014-08-14, 15:42   

Ja nie wymagam, gdyż bardzo mi się nie podoba, gdy ktoś wymaga ode mnie czegoś, czego bym nie chciała robić. Nie mówię, że dużo daję, to chyba nie jest automatyczne, że ktoś nie wymaga, to daje ;) . Myślę, że wymaganie od innych, żeby dla nas się zmienili jest bardzo złe. Nie powinniśmy opierać swojego szczęścia na innych, w ten sposób tylko się od nich uzależniamy...
 
 
     
Harley_Quinn 
Nowy

Wiek: 34
Dołączyła: 04 Sie 2014
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-14, 16:00   

yogourt napisał/a:
Myślę, że wymaganie od innych, żeby dla nas się zmienili jest bardzo złe.


Zgadzam się. Poza tym taki związek, gdzie jedna osoba ma spełniać oczekiwania drugiej i zmieniać się na siłę ma małe szanse przetrwania.

yogourt napisał/a:
Nie powinniśmy opierać swojego szczęścia na innych, w ten sposób tylko się od nich uzależniamy...


W teorii oczywiście nie powinniśmy. Szkoda, że w praktyce jest to często ciężkie do realizacji.
 
 
     
Czerwona93 
Częsty bywalec



Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 682
Skąd: wielkopolska