Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Samotny w Krakowie
Autor Wiadomość
Nagardżuna 
Nowy

Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-09-29, 11:05   Samotny w Krakowie

Witam

Szukam dziewczyny, z którą byśmy do siebie pasowali i stworzyli wartościową relację. Jeszcze nie miałem dotąd dziewczyny. A czuję się samotnie, bardzo chciałbym kogoś przytulać. Studiuję w Krakowie, zaczynam teraz trzeci rok. Interesuję się mnóstwem rzeczy, tak, że mogę rozwijać tylko niektóre zainteresowania. Najważniejsza jest dla mnie duchowość, taka, która nie wiąże się z wiarą w cokolwiek ponadnaturalnego. Wierzę za to w wartość każdej osoby, mimo wszystko. Najbardziej lubię być z drugą osobą, być tak naprawdę. A prawie zawsze czuję, że jestem z innymi tylko tak cząstką siebie. Potrafię wiele zrozumieć. Jestem bardzo otwarty na drugiego człowieka, takim, jaki jest i dobrze słucham, tak słyszałem od innych.