Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poznam kobietę
Autor Wiadomość
długopis 
Aktywny


Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 439
Wysłany: 2014-11-15, 22:22   Poznam kobietę

Cześć
Jestem z woj. łódzkiego, studiuję w Łodzi, mam 21 lat. Przez ostatnie kilka miesięcy czułem się samotny, ostatnio doskwiera mi bardziej niż zwykle, odbiło się to na moim charakterze, nie jestem już na codzień uśmiechnięty, tak ciekawy i pracowity jak kiedyś. Cóż, trzeba w końcu coś z tym zrobić ;-) Napisałem o sobie może trochę odstraszająco, ale nie potrzeba mi wiele, by zmytywować mnie do bycia uśmiechniętym i pracowitym mężczyzną, który troszczy się o swoją kobietę. Wystarczy kilka miłych rozmów i na początku znajomości trochę cierpliwości do mnie. Marzę o tym, by mieć partnerkę i zachowywać się tak, by czuła się kochana, bezpieczna, by widziała we mnie idealnego partnera.
Zapraszam do kontaktu.
 
     
Czerwona93 
Częsty bywalec



Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lip 2014
Posty: 682
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2014-11-15, 23:27   

Podobno w Łodzi jest najwięcej bezdomnych w Polsce

taka tam ciekawostka
 
 
     
4w5 
Częsty bywalec


Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 994
Skąd: Poludniowa Polska
Ostrzeżeń:
 1/4/4
Wysłany: 2014-11-16, 13:04   

Łódź to miasto emerytów i opuszczonych bloków ")... też podobno..
 
     
Radek. 
Milczący


Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 63
Ostrzeżeń:
 4/4/4
Wysłany: 2014-11-16, 17:44   

Cytat:
https://www.youtube.com/watch?v=N-kThfP0tfs
 
 
     
długopis 
Aktywny


Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 439
Wysłany: 2014-11-16, 18:47   

Nie wiem, jak na to odpowiedzieć...