Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poznam dziewczynę z woj. łódzkiego lub śląskiego
Autor Wiadomość
Marcin1991 
Nowy


Wiek: 32
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 39
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2013-09-05, 02:37   Poznam dziewczynę z woj. łódzkiego lub śląskiego

Witam, poznam dziewczynę, najchętniej w wieku 17-26 lat, z województwa łódzkiego (w którym mieszkam) lub śląskiego (w którym studiuję). U płci przeciwnej najbardziej cenię inteligencję i posiadanie pasji. Ponadto uwielbiam dziewczyny z zielonymi oczami oraz długimi włosami układanymi w kłosy, warkocze i takie tam inne cuda - nie są to jednak 'elementy' wymagane.