Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Poznam dziewczynę. Rozmowy, poznanie się, może związek?
Autor Wiadomość
martin 
Nowy

Wiek: 33
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 17
Skąd: śląskie
Wysłany: 2016-07-18, 16:22   Poznam dziewczynę. Rozmowy, poznanie się, może związek?

Cześć,

Mam 25 lat, mieszkam na południu Polski, jestem po studiach.
Niebieskooki szatyn z brodą o normalnej budowie ciała, zadbany, lubiący dobrze się ubrać.

Czym się zajmuję?
Pracuję jako specjalista w korporacji, w zawodzie zdobytym podczas studiów (łamię stereotyp bezrobotnego magistra :-P )
Po pracy lubię spacerować, jeździć na rowerze, czasami jakiś wypad samochodem w jakieś ciekawe miejsce, a gdy brzydka pogoda - poczytać, albo pooglądać dokumenty o astrofizyce (takie zainteresowanie z dzieciństwa, które przetrwało do tej pory). Jako 17 ,18-latek grałem na gitarze w zespole i bardzo lubię muzykę, szczególnie rockową. Dodatkowo nie pogardzę dobrym filmem albo serialem.

Charakter? Cóż...
Ciężko mi się samemu opisać, według mnie najlepiej poznać osobę i wyrobić sobie o niej subiektywną opinię. Napisz, poznasz mnie, a potem sama mnie ocenisz.
Ale jak już muszę, to opisałbym się jako pewny siebie, zaradny życiowo, samodzielny, ambitny, znający swoją wartość, otwarty, niekiedy zbyt gadatliwy i szanujący konstruktywną krytykę.
Jestem młody, więc korzystam z życia, tzn. lubię chodzić na imprezy, spotykać się z ludźmi, ale ludzie niekoniecznie lubią się spotykać ze mną. Mam specyficzny charakter - jestem wybredny w doborze znajomych i problematyczne jest dla mnie utrzymywanie kontaktu. Może to przez pracę, natłok obowiązków, niechęć do zobowiązań? Nie wiem...