Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pilne - zmiana szkoły.
Autor Wiadomość
Grzeesiu96 
Początkujący


Wiek: 27
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 102
Skąd: Południe Polski.
Wysłany: 2013-07-10, 01:12   Pilne - zmiana szkoły.

Chciałbym się Was czegoś poradzić. Chciałbym opisać w pełni mój problem jaki teraz mam. Otóż jestem uczniem klasy pierwszej liceum, tzn. teraz idę do drugiej klasy. Już nie dużo, półtorej roku tylko, ale mimo wszystko jeszcze spory kawał czasu. Obecnie uczęszczałem do klasy, w której okropnie się czułem, naprawdę. Może opiszę troszkę jak to było. Próbowałem z takim gościem na początku się kolegować, ale potem zaczął mnie wyśmiewać i w ogóle, pisać głupie komentarze na fejsbuku i takie tam. Powiem wprost, nie został moim kumplem, a wręcz przeciwnie. Potem mówił do wszystkich, tylko nie do mnie, nawet nie patrzył w moją stronę. Raz przyniosłem rzeczy na przedstawienie, to powiedział że idzie ode mnie bo śmierdzą niby te ciuchy. Widać, że mnie nie lubił. I tak zostałem sam, bez żadnego kolegi. Z czasem nikogo już nie miałem, porobiły się paczki, chłopaków ze mną było 9, zrobiła się sześcioosobowa paczka, nigdy mnie nie zapraszali, nie pytali co tam u ciebie i w ogóle. Z czasem widziałem jaka jest sytuacja to już popadłem w coś takiego, że zacząłem mieć wyrąbane na to, zacząłem chodzić po szkole i w ogóle jakoś zabijać nudę. Teraz doszło do tej sytuacji, a właściwie tak ciągle było, że nikt nigdy nie zapytał co u mnie słychać tylko byłem tam jak piąte koło u wozy, odizolowany. Stwierdziłem, że co pójdę do tych chłopaków i o czym będę z nimi rozmawiał? Skoro oni mnie nie chcą, i ten gość co ze mną siedział do wszystkich mówi tylko nie do mnie to p