Samotność - forum psychologiczne na temat samotności - dla wszystkich samotnych i osamotnionych - samotnosc

FAQ SzukajUżytkownicyGrupy Chat Gry RejestracjaZaloguj

Samotność

Psychologiczne forum dyskusyjne związane z tematem samotność, osamotnienie - na temat samotności dla wszystkich samotnych i osamotnionych.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy żadna praca nie hańbi?
Autor Wiadomość
Panoramix
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-19, 14:33   Czy żadna praca nie hańbi?

Czy żadna praca nie hańbi? Postanawiam zrobić w zyciu pewne zmiany, niedługo chce podjąć się jakiejś dodatkowej pracy. Obecnie pracuje na zlecenia jako grafik i progranista. Ale za dużo spedzam czasu przed komputerem. I stad moje pytanie czy jeśli pójdę sobie jeszcze gdzieś dorobić. Dajmy na to na 3/4 etatu do sprzatania jakichś biur to będzie to dla mnie hańba? W koncu jestem technikiem informatykiem. Ale to praca w domu, a ja bym chciał wyjść do ludzi, nie być zamknięty w czterech scianach i pracowac na zlecenie. Fakte faktem zarabiam, ale jak kończę pracę to padam na pysk i kładę się do łóżka. Dla znajomych i mojej jednej przyjaciółki mam czas tylko w weekendy. A chciałbym się spotykać częściej. Co o tym myślicie ? Czy warto zmieniać pracę z infoematyka, ktory na zarobki nie może narzekać czy lepiej iac na cos luznego i mieć więcej czasu dla aiebie i przyjaciółki. Która naprawdę mam świetny kontakt. Co radzicie? Ewentualnie co u Was. Pracą?
 
     
slawo07 
Milczący


Wiek: 31
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 78
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-05-19, 16:07